De tre musketöserna

Hejhej!!

I förrigår var Melinda här på besök. Det var så roligt, vi har inte setts på ett år ungefär.
Hon var jättegravid!!!!

Självklart har jag dokumenterat henne och våran lilla dag tillsammans...


Ser ni vilken mage?!

--Ingen kan stoppa mig nu jag bara rullar fram...


Men den här kvinnan har jag saknat. Det var henne jag sprang runt  i stan och var fjortis med när jag var 18... vi umgicks jämt. Vi raggade killar tillsammans, vi söp tillsammans ( Gud, en gång shottade vi ikapp kommer jag ihåg... suck. döm oss inte vi var 17!) hade hemmafester tillsammans, solade ihop, åkte och badade.... vi gjorde allt ihop på den tiden.
Jag bodde praktiskt taget hemma hos henne hela somrarna. Mmmm.. vad roligt vi haft.

På sista bilden så hade jag sminkat henne så hon skulle se lite mer ut som hon gjorde då. Och Tadaaaaaa! Beauty Queen!

Lisa var med också, henne får man absolut inte glömma.



Detta är Lisa. (Jag har inte så mycket kort på henne tyvärr..)
Hon var inte alltid med på våra vildaste utryckningar, men alltid alltid där. Jag älskar Lisa. Hon är bäst.
Ska bo hos henne under helgen haha vi får se hur det går =D



Vi var helt enkelt de tre Musketöserna som gjorde Sthlms gator osäkra.



Så...Vad hände? kan man undra.

Melinda blev gravid.....
Jag flyttade utan att berätta någonting för någon haha...
LIsa..... ja hon blev kvar ensam stackarn! (Men nu e ju jag här igen så d luuugnt...)


Blir man tråkig när man blir äldre?
Har man mindre kul..? 
Jag kommer ihåg hur kul vi hade under perioderna jag skriver om, jag blir helt nostalgisk, men jag skulle aldrig ha någon shott-tävling nu! (Absolut inte med gott samvete i alla fall)
Om man kunde vara 16-17 hela livet. Mmmm. Underbart. Man (eller jag i vilket fall) bara gjorde det som jag för studen skulle tycka var svinkul. Men jag tänkte aldrig på konsekvenserna. Sådana sorger gjorde jag mig inte.
Hm.....


Morsning.








Kommentarer
Postat av: ankan

Upplysning från andra sidan (dvs, oss över 25) så kan jag meddela att 20 e hysteriskt ungt. slösa inte massa tid på att tycka att du e för gammal. du kommer ångra dig i efterhand. man har full rätt att bete sig hur illa å galet som helst fram tills man e 30. slösa ingen tid. just det, följ med sara hit när hon hälsar på! lovelove!

2008-04-03 @ 19:21:30
URL: http://www.samst.blogg.se
Postat av: melinda

ja lilla vän vad sött du skriver. den femte bilden va fin. kan du inte va en ängel å maila den till mig skulle va kul å visa min bebis den sen. du skrev om man har tråkigt när man blir äldre och jag tycker att man har kul på ett annat sätt. man ändras och formas om och tycker att andra saker är roliga. puss

2008-04-03 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0