Du kanske inte blir lycklig av pengar, men en bra bit på vägen är det allt..

Nu har jag varit i storstan fem dagar i rad och kollat på när fem olika människor har shoppat.

Mitt enda problem är att jag i varje, varje VARJE affär vi går in i hittar någonting som JAG vill ha. Men inte kan få.
Sommarkläder, kjolar, klänningar, smycken, linnen, underkläder osv.osv.osv.osv i all oändlighet.

Jag måste skaffa mig ett jobb!!

Jag vill också kunna spendera pengar.
Jag brukar faktiskt inte tänka såhär men jag viiiilll verkligen bara shoppa själv.
Jag lovar er att sista klädesplagget jag köpt var en adidaströja och den köpte jag i augusti förra året. Joy.

Om man skulle bli kriminell. Eller prostituerad. Fatta pengar! Men ganska snuskiga pengar iofs. Men dugliga.

Ge mig ett joooobb!!

Jag har vårkänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0