Joakim von Anka. Min idol!

Det gick bra hos veterinären igår.
Inga ben brutna och katten lever.
Nu måste hon fan snart ha använt sina 9 liv tycker man.

HAR NI NÅGON ANING OM HUR MYCKET PENGAR ETT SÅDANT BESÖK KOSTAR?!

Gå aldrig till veterinären om inte ditt djur är katastrofalt döende, det säger jag bara,
Fy farao, de är inte värt det.

AJA, men eftersom Gud är god mot mig och låter det regna sedlar över mig i mitt rum varje fredagsmorgon i en halvtimme så är ju allting lugnt!! Sååå ja. Ingen panik. . .
Jag badar ju i pengar som Joakim von Anka!
HURRAAAA!

Not.
(shit, ja e grym ju! skulle funka fint för mig som mytoman! Mitt nya mål.)





Nu är jag plus fru hungriga som vanligt. Och utan ett öre. Som vanligt.
Kul jul.

Ge oss mat.

image47

Detta var tider folk....
Calina var mätt och belåten, hade fått lite för mycket av det goda och katten var inte sönder på den tiden...


Glad Valborg.
I`ll try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0