Min framtidsplan!


Min livsplan (så långt som jag har kommit med den, den är ännu väldigt luddig):



Skaffa mig ett jobb innom förskolan. (Senast om en månad ska jag vara anställd någon stans!!)
Antingen i Vbg, Udevalla, Trollhättan eller här i Sthlm. Helst därborta.

(detta ska föreställa en förskola ehe...)


Jobba i ett år. (Lägga undan MASSA pengar varje månad, men bara om jag bor hemma, för mitt framtida egna boende och betala av, betala av, betala av....)



Jobba utomlands! Med någonting, vadsomhelst =) jag vill verkligen ha sooool. Och bad. Mmmm, tänk er att dricka kalla drinkar på stranden och vara helt brun och het ;P (fortfarande lägga undan pengar)
Detta gör jag kanske något halvår eller så...

TITTA!! TÄNK ER! Nej förresten, här ska jag ha min smekmånad!!



Jag MÅSTE jobba som volentär. Måstemåstemåste. Det har varit den enda säkra delen av min livsplan sen jag var 15. (Fattiga barn i Afrika! Here I come!)

Skaffa mig egen lägenhet som jag bor i. Själv eller med någon annan. Alla dessa pengar jag genom åren sparat ska gå till möbler. Jag vet PRECIS hur jag vill att allting ska se ut hemma hos mig om jag själv får bestämma hehe.
Tvättmaskin och diskmaskin är ett måste. Det lärde VBG mig. Fy Farao vad det såg ut vissa dagar! (Det får ALDRIG upprepas. Jag SKÄMDES!)

Detta ska alltså vara en jättefin lägenhet, men ja vet inte, hittade ingen finare bild bara.

Nu ska jag plugga, om inte hela den här planen skiter sig så jag började innan.
Men om mina uträkningar är korrekta ska jag vara 22-23 här så det är okej.
Jag ska i alla fall plugga och bli någonting vääldigt välbetalt och bra som ja trivs med. Jag ska vara RIK moahaha.



Efter det så är jag redo att gifta mig och skaffa barn och grejer. Men det måste nog vänta tills jag pluggat klart i alla fall..


 oo långt tills dess, men de var fina <3

Jag vill bli någonting som man har fina kostymer på sig och sitter och lunchar med folk till jobb. Typ någonting med kontor. Vad är det för jobb??! Hjälp mig. Tack.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0