Min frus kära groda

Jag är stolt över mig själv.
En fredagskväll och en lördagskväll är förbi  och jag har inte varit ute och rännt någonting!

Det kanske verkar som en löjlig sak att vara stolt över, men faktum är att jag detta inte hänt på över ett år. NÅGON GÅNG.
Jag kanske borde tänka på mina vanor...
Jag skulle ju bli en the-drickande tjej hade jag ju bestämt! A, den planen ska jag ta upp igen.

Var på Körslagetinspelning igår igen. Allting gick jättebra, tills det var Vänersborgs tur och man helt plötsligt hade intervjuat SARA och hon spattig som vanligt tjoar runt, men säger:
- Det här känns jättebra, tidningarna har ju tippat oss som tvåa i finalen, men ja menar - man vill ju inte åka ut FÖRST! det är ju bara PINSAMT!

Jah! Fy farao vad elakt. Gry pratade med henne efter att de sjungit (Anastasia - I`m out of love) och frågade om det verkligen var hon som hade sagt det. Sara är bra, men borde vara tyst i fortsättningen =)



Mmm nuuuuuu måste ja gå. Ska träffa min dotter Anna i stan och köpa skor. Sen åker hon hem till Vbg..farewell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0