Mongolider en vanlig fredag kväll.

Gårdagens händelser var lite väl spktakulära.

Supandet började efter arbetsdagens slut. Jag och Sara och Viktor, vår chef, följde med en (asball) arbetskollega, vid smeknamn "Fisse" hem.
Det visade sig att hans hus och trädgård var rena himmelriket.
Huset var stoort och var brunt och vitt och såg precis ut som ett verkligt pepparkakshus =)
Trädgården var ännu större, med gungor, bänkar och klippor! Det kändes som att man var på  Gotland!!
-Uuuuuu lalaaa tänkte vi. Detta kan bli en bra kväll.
Vi kläckte kvällens första öl.

Vi lekte "Jag har aldrig" --YEAH!
Extremt intressant ska ni veta. Folk är sjukare än vad man tror.

Jah, orkar inte skriva mycket mer, men i korta drag.

Chefen fick alldeles för mycket av det goda den kvällen, kissade i en ölburk på nattbussen och råka välta ut den så den rullade ner för hela mittgången.
Tror inte jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. (Jag var själv lite på lyset då nämligen)
Resten av kvällen spenderade vi på "Rockbaren" i Gbg.
Det suger, gå aldrig dit är ett bra tips.
Chefen fick ännu mer av det goda. Detta resulterade i att jag fick leka psykolog i 2½ h åt en gråtande stackare medans jag hade god panik för ja skulle missa spårvagnen.

Sov, gjorde vi hemma hos Viggo. Saras X.
Jag flirtade till mig ett eget sovrum. Nöjd som få.



 Fisse, är coola killen med svart långt hår. Här satt vi på en del av hans tomt i början av kvällen.
Cheften är på sista bilden haha det är den äckligaste bild jag sett. Ser ut som han spyr!


 
Calina, den fantasiska påväg ut. Viktor ser ut som en stalker i bakrunden =)



Oh yes. Som ni ser tävlade Sara å Fisse om vem som kunde ta vem baskifrån bäst....





Haha jag lekte däckad och Viktor lekte glad. Vi är mongolider, vi veet.
By the way älskar jag den här bilden för det ser faktiskt ut som om jag äger någon form av rumpa, vilket jag inte gör.


Yeye.
I kväll blir det till att kolla på Körslaget och sedan antagligen Sand... MÅSTE ju få träffa min egen pluttgubbe under helgen..... PUSS på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0