Rädda Barnen Gbg

Jag åker till Vbg idag!!
Har packat alla (nästan) alla mina tillbehörigheter för en vecka eller så framöver och ska hoppa på Säfflebussen som avgår från Centralen 12.30.

Jag är lycklig.

Det är nämligen så att i morgon ska jag på en intervju för Rädda Barnen i Göteborg. Om jag får det jobbet så stannar jag där framöver =) hoppas hoppas.
Jag borde få jobbet  tycker man, för ja har nämligen redan fått exakt samma jobb här i Sthlm en gång, men det sket sig för ja fastnade lite längre i Vänersborg den gången och kunde inte komma i tid till utbildningen.
Sara jobbar med detta i Gbg.
Shit va kul om vi hamnar på samma jobb!!
Jag hoppas även om ja sagt till mig själv att jag aldrig ska hoppas för mycket på någonting alls, För jag blir mestadels besviken.
Men ja, jag får väl ta Ivans tips och visa lite hud  på intervjun! ;)

Om jag inte får jobbet däremot så åker måste ju jag åka hem. Igen.
Men då har jag hur som haver i alla fall fått se och krama mitt hjärtegull lite.

Ni som är troende får gärna be för mig. Och ni andra får helt enkelt hålla tummarna.
Själv tänker jag be tills jag blir blå. 



Jag pratade med mamma om Ivan idag! damdamdaaaaaaam! *trummvirrvlar*
Jag tror att hon tycker om honom hehe. Jag berättade om honom lite, hur gammal han var, vad han pluggade och jobbade med och att jag blev inbjuden till påskmiddag hemma hos honom (har jag berättat om det här?!) då sa mamma:
- a, då tyckte han det var värt att visa upp dig i alla fall. 
Deeet, mina vänner är en positiv kommentar. Det tycker hon är skitviktigt! 

Men shit, hela grejen var ganska läskig, för jag pratar aldrig om killar för henne eller pappa. Jag vet inte varför egentligen, det är som en oskriven regel bara...


Jag har fått Samuels gamla mp3 spelare. Han gick och köpte sig en ipod det aset. så nu har jag i alla fall någonting å lyssna på på den 6 h långa vägen. Yeay. 


PS. Idag trampar jag med glädje i blodpölar och folk får fisa huur mycket de vill in the Säfflebuss. Jag bryr mig inte. För jag ska till min pojke!!

Glädje.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0