Some day..

GRATTIS SEMUEL 18 ÅÅR!!!!!!!


image8

Det är sjukt att tänka, att min lelle bebisbror faktiskt kan köpa ut ciggaretter nu. Köpa sprit på krogen. WHAT??!


FY farao vad skumt om jag skulle vara ute med mina vänner en lördagskväll, så får ja syn på honom (mitt på dansgolvet, stenfull, med en tom öl i handen,  shaka ass med någon brud med för mycket smink och lökringar som också  precis blivit myndig.) Gud, jag skulle vända och gå därifrån. 
"Det är läggdags ungar, vad gör ni härute så sent!?
Seså! HOPP i säng med er nu!" 
 
Suck. Well, well jag får väl vänja mig vid tanken på att behöva springa på min lille (men ack så älskade bror) lite överallt nu för tiden.



När jag tänker tillbaka då jag själv blev 18 så blir jag orolig för honom! Heeh.... eeee..

Jag och Melinda härjade runt i hela stan, lärde känna alla krogägarsliskon, var fulla varje dag och gjorde helt enkelt bort oss för allmänheten.  Fast vi såklart, tyckte själva att vi var asballa! (vi kände ju ägaren.... Haha)
Vi var bara två alltför spacklade små brudar som fick åka bil, kom in gratis på alla ställen och fick massa gratis sprit.
Enbart för att vi uppträdde slampigt och lättsamt och visade halva brösten. ( Man kan komma väldigt långt med dom om man vill)
Ye ye..... tack GUD att man har blivit lite klokare med åren..

Gud Dennis kunde inte lärt mig ett bättre ord :STATUSLUDER.
Och ett annat: DRINKHOOOROR (mitt eget)


Men nog snackat om mina ungdoms dagar. Back to Samuel =)



Han ska bli kändis.
Han åker till Trollhättan idag (utan mig jag är så arg att jag inte ens vill skriva om det här egentligen) för att spela in film.
Grattis för det med.

Som sagt så tänkte jag också bli upptäckt för någonting...
och bli rik och berömd....
some day....




image12 Såhär glad kan man va för att ens lillebror blir myndig. GRATTIS RAKEL OCKSÅ!! 20 ÅR!!!!



IVAN ska ha STORSPÖ.
Han han gav mig precis en hjärtattack den .........!!!!???!!%&(/()/)=?
Skit att jag tycker om honom då. haha men han fick i alla fall en telefon i örat moahaha

Kommentarer
Postat av: melinda widinghoff

haha.. Ja de va ett roligt kapittel i vårat liv. som du säger tack å lov att man har mått mer vätt i skallen nu på äldre dar.. men de e lite kul å tänka tillbaka på de hela. vad hade våran ungdom varigt utan dom minnerna :D puss

2008-04-01 @ 13:52:02
Postat av: din underbaraste anna

och du menar att du har förändrats sen du var 18? .....

;-)

2008-04-01 @ 13:57:27
Postat av: Calina den fina

haha anna du kan slänga dig i väggen! visst att ja dricker men jag e inget statusluder ännu iallafall din apa!!!
pusss

2008-04-01 @ 14:09:06
Postat av: abiel

hahaha den dagen du blivit rik..ring mig :)

2008-04-01 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0