Trött, men nöjd.

Jag gör nytta i samhället igen.
Känns skönt att inte virra omkring, arbetslös och utan någon som helst inkomst längre.

Idag var det min andra arbetsdag på Rädda Barnen (för er som inte har förstått det riktigt så jobbar jag som en sån där jobbig typ som stoppar folk på gatorna när de har brottom till bussen för att försöka få dem att skänka pengar till Rädda Barnen) och det gick GALANT.

Jag fick in 8 st personer!
(Det vanliga är 2-3, 4 om man är bra)

Så ja, jag är pepp, men utmattad.
Har sprungit runt i Gbg som under dödshot och varit övertrevlig.
Jag satsade på att visa lite former idag, hade en tröja på mig som framhäver mina bröst extremt.
Verkade funka så det är bara å fortsätta. =)

För er kan det här jobbet verka jättesäljande och jobbigt. Men i själva verket mår man bra efter en arbetsdag, för man vet att man faktiskt har varit med och gjort skillnad.
För det gör man verkligen.



Jag. Utmattad och fult grimaserandes (det var meningen som ett leende till en början) poserandes med mitt jobb.
Vackert, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0