Att veta eller inte veta, det är frågan. Låt mig veta!

Så, nu är det min sista lediga dag tills jag jobbar fyra stängningar igen... det blir pengar, men fy farao vad jobbigt det är.
Sitter hemma nu, min make är i skolan, och jag kollar på Vänner i stället för att städa ( vilket jag verkligen VERKLIGEN borde göra!)

Känner mig fortfarande dum för att jag rev honom igår, men vi blev i alla fall kompisar efter det tack och lov, och föresten så kommer det att läka, så de lugnt.

Jag har inga ciggaretter, jag tror jag dör. Ivan lämnade lite snus till mig tack och lov, men i allafall!
Inga pengar har man heller. Suck.
Kanske borde bli lite vuxen i alla fall och hålla sig till sin himla budget man har lagt ner tid på, i stället för att köpa allt man tycker ser kul ut.
Hehe... men nästa månad ska jag köpa en grym grej. Men jag tänker inte säga vad det är. Det skulle förstöra hela grejen =)
någon kommer förhoppningsvis bli glad i allafall!

Hmm... Ivan kanske åker till Norge väldigt snart. Så jag får vara kvar här hemma, tills min uppsägningstid är slut, men mer än så vet jag inte och jag vet fortfarande inte om det är säkert eller inte. FAN, jag hatar att inte ha koll. Hur kommer det bli? Kommer han åka först? Var ska han bo? Var ska jag bo när jag kommer? Vi skaa väl bo ihop, eller...? Hur kan jag söka jobb där borta härifrån? Eller måste jag åka dit för att ha ett jobb? GUUD, jag borde fråga min pojkvän vad han tänker. Om han ens har en riktig plan själv.... Jag hatar att inte veta. Jag vill åka. Helst nu. Jag vill inte va kvar här länge till. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0