Frilla.se

Jag har hittat min drömfrilla.
Oooo nästa månad kommer jag att vara het het het. Heeet!
Exakt såhär kommer jag att se ut :



Ser ni eller???
Jag blir ju helt varm i hela kroppen. Mmmm, marlabou...


Nu sitter jag här hemma en tisdagskväll i soffan, tittandes på Matrix tillsammans med min pojkvän och känner mig dum för att jag skadat honom. Men med all rätt! Han provoserade mig i en kvart innan jag klöste honom allt jag hade (nästan i alla fall), så han, enligt mig, får skylla sig själv.

Men säg mig. Kommer inte jag bli vacker nästa månad? Och jag funderar på att tona och slinga håret också, men jag har ingen aning om hur. Ge mig lite förslag om ni har... Jag vill se lite annorlunda ut än jag gjort de senaste århundradet, det kan väl inte vara för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0