Ny halvklar livsplan? Hell yeah.

  Har funderat vidare på min livsplan. Den har ändrats lite..
  Nu ser den ut som så:

1.  Fortsätta jobba på MAX några månader. Försöka jobba så mycket som möjligt och tjäna så mycket pengar som möjligt.
     Börja spara pengar. I alla fall 500 kr per månad. Minst! Beror på hur mycket min budjet tillåter just den månaden.

2.  Flytta till Norge m Ivan. Måste börja kolla jobb där. Och fortsätta jobba. Där ska jag fan sluta röka. Ett ciggpaket där
     kostar som två här i Svea Rike.             
     (Måstemåstemåstemåsteslutaröka)
     Och självklart fortsätta jobba sönder mig och tjäna pengar och spara mer och mer. Där vill jag stanna i ett år. När det året
     är över ska jag vara rätt  så tät.

3.  Jag vill ju plugga. Men vad är fortfarande oklart, men utomlands vore nice.
 
Men här är ordningen på händelserna ganska oklara. Jag vet ju att jag vill volentärarbeta. Det måste jag göra innan jag dör, så om jag nu faktiskt har sparat massa pengar vid tidpunkten då jag kommer hem från Norge kanske jag borde passa på att göra det då?
Plugga när jag kommer hem? Då har jag ju mer tid att tänka på vad jag vill bli också.

Okej, vid den här tidpunkten borde jag vara 22 år ska fylla 23 eller någonting.

Efter detta vill jag börja ta saker och ting mer på alvar. Bestämma mig för vart jag ska bo ( för Vbg lär det inte bli hela livet, det är ett som är säkert, jag älskar min pojkvän men avskyr staden mer och mer), börja plugga om jag inte har börjat och skaffa mig ett bra jobb.




Sedan så måste jag börja träna, jag har gått upp i vikt och allting har satt sig på magen. Fan. Det har aldrig hänt mig förut =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0