Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Ivans och min 6 månaders daaaag!

Känns ganska otroligt, för varken han eller jag har haft ett sådant här långt förhållande.
Men nu så! Yeay!

Så ska vi göra någonting roligt och speciellt idag???
Svar: Nej, det ska vi inte. Vi kommer inte ens ses. Jävla skit, jag måste jobba. Börjar kl 17, slutar 02.
Ivan är i skolan och hinner inte komma hem innan kl 16 då jag måste lämna huset.

Men jag får lön i morgon så jag vet precis vad jag ska köpa till honom, men det tänker jag inte skriva här för han är inne här då och då och läser =)
Sedan på måndag då ska vi nog kanske göra någonting mysigt hoppas jag.

Önska mig lycka till på jobbet.
Och grattulera oss! Vi är grymma.
Puss, jag älskar dig Ivan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0