Max hamburgeri hooora!

Yeay. Calina INTE arbetslös längre.
Har jobbat min första arbetsdag på Max på Överby.
Haha, nu är det inte längre Sara som är en hamburgerhora..... utan JAG! (Igen. Hade loovat mig själv att aldrig aldrig aldrig jobba med snabbmat mer efter att jag hade sagt upp mig på Mc Donalds, men måste man så måste man)
Känns skumt.
Fick stå i köket idag och göra hamburgare, jag, som är van vid kassan.
Men det var helt okej. Nästan roligt, men mycket mycket förvirrande. Vet ni hur många hamburgare de har eller?
Känns som hundra. Och alla ska ha olika såser och lökar, andra ingen lök alls, men fy farao, alla ser nästan likadana ut, så shit.... det kommer ta ett tag innan jag kan allting som ett flytande vatten.

Ivan är glad i alla fall. Kom å hämta upp mig efter jobbet och anmärkte att jag luktade hamburgare. Joy.
Men det är gulligt att han är stolt över mig.
Jag däckade såfort jag kom hem. Helt slut.


Nu måste jag sluta för jag ska presis bli sminkad av min kära vän Cathrene, som jag ska ut och mingla med =)
het ska jag bli, het!

Kommentarer
Postat av: line

jobba på maw e bättre än inget!! good on ya!

OCH, det är nog inte så att du kommer vara där hela livet. Men det är alltid lättare att få andra jobb om man redan har ett :)

2008-07-15 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0