Seeeg.

Denna dag har varit den absout segaste på länge.
Jag blev abrupt väckt vid 12 tiden av min käre pojkvän, som beordade mig att söka jobb.
Allt för mitt eget bästa iofs, men dom som känner mig vet att jag inte är den gulligaste på morgonen om jag inte fått sova ut.
Gick runt i lägenheten som en zombie, fastnade sittandes på sängen med ena strumpan i handen, stirrandes i väggen, tills jag kom på mitt eget dårskap.
Gick till Italia, pratade m Hussnia (juggen som äger stället), men han behövde ingen personal.
Nähä.. jaha... nähä.. aja..tack i alla fall..
Blev skjutsad till Arbetsförmedlingen. Joy. Hoppas de faktiskt hjälper mig denna enda gång. Blev inskriven. Igen.
Åkte hem. La mig i soffan. Och somnade, vaknade inte förräns nu. Kl 19:41.

Calina är duktig som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0