Tack och hej leverpastej!

I morgon ska jag och min man på dejt!

Yeay!


De e skumt, att två personer som bor under samma tak, inte umgås speciellt mycket. Båda har sina egna saker för sig, på var sitt håll.
Eller oftast är det ju Ivan som har sina egna saker för sig och jag som sitter hemma, eller är på jobbet, men men poängen är att vi knappt ses, så jag är ganska glad och pirrig för i morgon.
Jag hoppas verkligen verkligen det blir av. Det värsta som finns är när jag hoppas på någonting och blir förväntansfull och så händer det ingenting av någon anledning. Då blir jag ledsen.

Jag är glad för en till sak som hände idag faktiskt.
Jag har återupplivat en av mina tidigare hobbbys. Jag hittade en bok som jag hade glömt bort att jag hade här och satte mig själv ute på den stora & fina balkongen och läste ut den =)! Jag känner mig smart och bra igen.

Tänkte att jag ska börja jobba till helgen, men jag skulle tydligen vara ledig, men jag lovar och sväär på att de kommer ringa in mig för att jag av dumhet sa att det var ok när jag ringde dem idag. Men egentligen är det bara bra, ju mer tider, desto mer pengar ni vet...

Marina (Ivans lillasyster) hennes kusin, Marinas pojkvän och en annan kompis till dem har precis varit en vecka i Bulgarien. Hanna och Gevad är i Turkiet en vecka. Min bror ska till Aya Napa snart någon gång. Marina åker till Kroatien i morgon och ska stanna i en månad ungefär. Fattar ni vart jag är påväg med det här?! JAG då???? Fan, skitfan, att jag inte tänkte på det tidigare att kanske skaffa mig ett jobb så jag kunde dra någonstans och bli brun! Jag ser ut som ett likbekt spöke. Palla visa sig ute nästan, bland alla brunbrända pepparkaksmänniskor som vandrar omkring och äter glass på deras underbara semester. Jag borde skaffa mig ett liv.

Klart slut, blås ut.

Väntar på att Ivan ska komma hem så att vi kan visa varandra lite kärlek. Skulle vara trevligt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: line

fröken. Det går faktiskt att sola i sverige också! och om du nu inte jobbar så mycket så kan du ju roa dig med gratis sol och bad!! söta du. Ibland tänker du inte långt! men jag förstår vad du menar. vita stränder och skummiga vågor är rätt skönt...

kanske en fika med mig och syster när jag kommer hem?

puss

2008-07-28 @ 18:48:54
URL: http://linepine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0