Borta bra men hemma bäst!

Jag och Sara den rara kom fram till Oslo hur som helst.
Underbart var det att få se Ester och Annika och att äntligen få se Esters pojkvän!
Vi bar upp våra grejer till rummet vi skulle sova i och började efter det självklart dricka öl. Gott som vanligt.
Manne (Esters hjärtegull) grillade och jag har nog aldrig ätit så gott.
Inte på länge hur som helst.
äter en majskolv

Vet inte varför jag laddade upp den här bilden, ser ut som en retarded flintis (om man inte fattar att jag har hår) med groteskt stora händer som slukar en majskolve. Men men gott var det i alla fall.

Hmmm.... kom just på att det roliga jag skulle skriva om kanske kanske inte skulle vara så poppulärt om jag skrev om, för det handlar nämligen om alla anda på festen förutom mej.... ha! synd för er!
Det hände hur som haver en massa (hemligt) skoj den kvällen.

Dagen efter så åkte vi ifrån Esters nya mansion till Annikas mitt i stan. Nice. Kollade på världens mest sämsta film.
"Old men have no country" eller var den nu hette. Absolut inte sevärd. Alla bara dör. Huvudpersonen också. (haha nu har jag ändå förstört slutet för er som var dumma nog att överväga se den!)



Nu så är jag hur som helst i säkert förvar hemma hos min pojkvän i lilla Vbg.
Nicenicenice...
Borta bra, men hemma bäst.

Kommentarer
Postat av: line

psykomördaren dör ju inte!! han kommer stå och knacka på ditt fönster i natt :) moahahahahaha

skojja bara, trevligt att prata med dig igår!

2008-06-16 @ 23:23:37
URL: http://linepine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0