Lisa den underbara

Det här inlägget är tillägnat min vännina genom tiderna: Lisa.
Lisa är en underbar människa som man kan lita på genom gott och torrt. Hon är alltså helt underbar och jag älskar henne.
Hon kommer som sagt och hälsar på mig, wiii! men inte samma dag som jag först trodde, svar nej.
Nu kommer hon först på torsdag och stannar helgen ut. Yeay.
Vad kul vi ska ha min vän, jag har saknat dig så jag nästan gått av!

Vi har precis lagt på luren och pratat i ca 1h om allting mellan himmel och jord.
Tex ska vi åka till Eypten, Sharm El Sheikh, tillsammans den dagen vi har blivit så rika att det kanske skulle gå ihop.
Beräknas alltså inte hända den närmsta tiden, men.... (den som väntar på någonting gott..)
Vi (eller jag) har även bestämt att hon ska bli kär i någon när hon kommer hit och flytta hit och vara min närmsta vän för alltid! =)

(Här skulle det ju passa  bra med en bild på henne, men tyvärr har jag ingen. Hon är vacker, en av de vackraste flickorna jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0