Oslo, Oslo, Oslo!

Idag, vill jag bara meddela, så har jag lidit av den värsta jävla bakfyllan ni kan tänka er.
Suck. Calina har inte varit på sitt allra bästa humör, men vafan. Man mår ju som man förtjänar.

Jag har även en mycket bra och en mycket dålig sak att upplysa er om.
Den bra saken: På lördag åker jag + fru till utlandet. OSLO! Yeay! Att få återse Annika och Ester, FY FAN vad roligt, jag blir helt sprallig bara av att tänka på det. Men inte nog med det. Sabina, söta svenska flickan jag träffade i Egypten i höstas bor ju där hon med, så vi ska äntligenäntligenäntligen få träffas igen. Yippie- yeay- party alltså.

Den dåliga saken: På lördag, då  vi alltså åker, så är det min och Ivans 4månadersdag. Braaa planerat Calina din lilla muppiga sopa. Suck. Jag borde ju bara köpa mig en hjärna och lite framförhållning så skulle allting gå så mycket bättre.
Har någon en hjärna till salu, så snälla, ge mig den.

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0