Midsommarbesök!

Nuuu mina vänner har jag och Marina städat heela lägenheten som faktiskt såg ut som ett bombnedslag för ca 1½ h sen.
Nu glänser den!
FAN vad jag är stolt över oss.
Det kommer Ivan oxå att vara när han kommer hem halv sex i natt....
.. han jobbar på en camping i natt, bland massa snygga, fulla och antagligen jävligt villiga bruttor. Hrmf.

Det är midsommar i morgon. Shit vad mysigt!
Denna midsommar måste bli bra, för jag har aldrig någonsin varit med om en rolig midsommar om jag ska vara ärlig.
Astrist. Mina überkristna föräldar har alltid tvingat stackars mig och min stackars lillebror på kyrkliga tillställningar som är så tråkga att man överväger att bara åka hem och aldrig mer gå ut vid 8 tiden på kvällen. Parteey med andra ord.
Imorgon hehe ska jag supa, bada naken (kanske) och plocka 7 eller 9 olika sorters blommor, äta sill och potäter och sjunga massa nubbevisor =)

Och vet ni. På söndag så får jag besök!!!!!!! LISA kommer till mig!!! Jag har nog aldrig känt en sådan här glädje =D.
Jag saknat allting som har med Stockholm och mina vänner och min familj att göra så sjuuukt mycket nu på sista tiden att jag bara vill böla så fort jag tänker på dem. Och så kommer hon! Mitt hjärta, Lisa I love you.

Kommentarer
Postat av: line

jadu, james har precis fått nytt jobb som vakt på en nattklubb i queenstown ( nya zeelands stad som motsvarar typ turkiet)

så jag sitter och hrmfar mest hela tiden. han jobbar dagligen med fulla turister. Och vi vet alla hur brudar beter sig då!

så jag kænner med dig!

2008-06-20 @ 02:03:29
Postat av: line

spelar ingen roll vem du badar med, bada själv om det ska var så!! nakenbad är det bästa som finns!

Jag jobbar nu och e väl inte hemma förrän tio typ. men då ska jag duscha, make myself hot och bli jävligt packad. Och INTE ringa james. Nu e det på tiden att han känner sig lika orolig som jag. hehehehehe :)

puss

2008-06-20 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0