Catwoman

Calina har blivit kriminell.
Var det inte det jag visste. Det har jag ju alltid sagt.

Såhär gick det till:

Eftersom det är den internationella kvinnodagen idag (yippee yeay!)  tänkte jag och min gamla vännina Aimee (numera Vanessa) att vi skulle festa till det lite.
Sagt och gjort.
Vi traskar ner till Spånga torget, går in på Coop och köper hem massa god mat, som vi tänkte fetta oss med.
MUMS!
Väl hemma börjar jag prata med Karin (Aimees mor) som så många gånger förr.
När hon får reda på min stackars situation just nu så erbjuder hon mig ett litet svartjobb hemma hos henne själv.

Calina Rebecca Haus har alltså blivit en nybliven städhjäp!

Jag fick börja på en gång.
Putsa och feja. Torka och skrubba. Svabba och moppa och så fick jag flytta ett helt skåp med massa porslin i.
När jag var klar så fullkomligt lyyyste stället *bling!*

Jag är oerhört stolt över mig själv. Det må jag säga er gott folk.
(Och så är jag en smula rikare nu också, vilket känns gött! hehe)



Jag är kriminell på ett till vis hehe, men det tänker jag inte skriva om här. Det får ni grubbla över hur mycket ni själva vill och har tid med.


SÅ, vänner. Har tyvärr inte tid för er längre.
Jag är en mycket upptagen och viktig person. Så det så.
(Vilket med andra ord betyder att jag måste fortsätta söka massa dagisjobb wohoooo!!)


PS. Pratade precis med Ivan och vi kom överens om att jag var Catwoman.
       För han är Stålmannen. 

Punkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0