"Groupies är vi allihopa"

Idag kommer bli en bra dag.

Jag har kunnat sova ut idag vilket alltid är en bra start, nu så väntar jag på att Jeanette & Fredrik ska komma hem (jag bor för tillfället hemma hos dom i Jakobsberg) så ska vi laga tacos och bli tjocka. Mums.
Efter det ska jag göra mig lite fin och möta Saras föräldrar någonstans och åka till Frihamnen tillsammans med dem för att vara med på första inspelningen av Körslaget.
Sara sjunger med i Agnes kör för Vänersborg haha.
Jag är hennes groupie. Som vanligt. "Heja på! Sara du e gryyyym!!!!" =D
Sara på karioken. Man blir helt varm i hjärtat när hon sätter igång. Hon får med sig hela klubbarna om vi e ute.
Och massa ragg. Och massa gratis drinkar.  Haha jag älskar Sara. Hon är en underbar männsika. En riktig liten drinkhora!! =D Puss på dig!!
Efter det så måste jag i alla fall pallra mig till Upplands Väsby för min vän Lisa har fyllt 20 och ska ha lite fest eller så. Mys. Lisa är bra. Jag har förresten hittat en kille till dig! 
Sen ska jag hem och sova.

Jag träffade många av mina gymnasieklasskompisar igår vilket var skitkul. Vi bowlade här i Jakobsberg. Jag har verkligen saknat folk! Men nu kan ja träffa er igen. Happy me!
Men faktiskt så måste jag medge att jag SUUUGER på bowling. Ärligt talat.
Men det gör ingenting vi hade apkul och jag sprang runt med ett lyckligt flin på läpparna hela kvällen.

Kan någon svara på en fråga bara...
HUR kommer man på (kl 04:12) att man ska åka iväg med bilen någonstans och BASTA?!
Jouni kan inte vara riktigt hel i huvudet =) men de e okej.



Jag pratade precis med Marcoolio i telefon. Trevlig människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0