Mammon styr mig


Jag drömde inatt att jag vann 2 miljoner kronor på triss.
(Jag vet inte ens om man kan vinna så mycket på triss i verkligheten, men men)

Vad skulle jag göra då?

  • betala av min skuld
  • betala av saras skuld
  • skita i alla människor som tvingar flytta mig till sthlm, och....
  • bosätta mig och min kära fru i världens största och lyxigaste lägenhet (här i VBG, eller Trollhättan)
  • köpa världens grymmaste bil till min pojke
  • resa jorden runt och bjuda mina närmaste älsklingar
  • shoppa allt jag någonsin velat ha =)
  • donera pengar till massa hjälporganisationer och spara en himla massa cash
Dethär var den mest underbara drömmen jag har drömt på länge! Men sen när man vaknar och inser att man inte har något jobb eller pengar  what so ever är det inte lika roligt längre.

Ibland vet man inte vad man ska ta sig till.
Just så känner jag nu. Jag vet vad jag vill, men vet att jag nästan omöjligt kan få det.... alltihop hänger på ett par nissar som inte vet vad som försigår och som bara tänker på hur de ska göra för att själv gå i vinst.



Steffo, om du någonsin läser det här så menade jag inte att vara dissig i telefon, men jag är i en rejäl svacka just nu och jag tycker inte om att prata om sådant här hur som helst... det var bara det.

Ivan, om du någonsin läser det här så vill jag bara förklara för dig hur mycket jag tycker om dig. Mitt hjärta går sönder när jag tänker på att jag måste lämna dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0