Säfflebussen ------> from hell!

Hej hopp, gummi .....!

Idag måste ha varit den mest världelösa dagen i mitt liv.

En enda sak  har jag kommit fram till. Säfflebussen is from hell.
Som idag tex: Det var smockfullt som vanligt. Dvs du, som jag, har säkerligen otur som vanligt , och är tvungen att sitta bredvid en tjock gubbe vars ögon verkar ploppa ut när han märker att du har någon form av bröst. Inte nog med detta. Han stinker gammal öl och svett också.

När du åkt i ca 1h märker du att det är någon människa på den redan alldeles för varma och trånga bussen som har PRUTTAT.
Detta märker givetvis alla andra också, men det är ingen som vågar säga någonting, så alla sitter snällt kvar på sina platser och pinas. (Försöker andas med så långa mellanrum som möjligt)

Tio min senare ringer telefonen ett säte bakom mig.
En tjej (som med all sannorlikhet måste ha varit en dum liten bimbo) svarar och konversationen gick till såhär:

Okänd bimbo (skriker):  Men heeeeeej gumman!!!! Guuuuuuuuud vad länge sen vad göör du nu för tiden??!
                                           Nej jag bara festar jag HAHAHIHI. Pojkvän??! Nej guuuuuuuud nej! Det väntar väl alla
                                            med till dom festat klart?! HAHAHAHHAAH Och det vet man inte när deeet blir HIHIHIHI

Sedan pågick denna konversation i 10 min till.

GUD GE MIG STYRKA.

Hur som helst. Jag klappade inte till henne, men började däremot bli kissnödig.
Alla som varit på Säfflebussarnas små dass vet att det är extremt trångt och ofta vidrigt inne på dessa, men, nu kan det väl ändå inte bli värre, tänkte jag.

Ung och dum.

När jag kommer in på toa trampar jag rakt in i en stor......blodpöl.
What? tänkte jag först.
Hade lite svårt att koppla, men efter någon stunds betänketid kom jag fram till att blodet jag stod i var en annan kvinnas mensblod.
Hittade en använd binda vid sidan av toaletten, så där fick jag det bekräftat, det jag så länge funderat på:

Människor idag har ingen moral. Suck.
Tvättade skorna.

Jag slår vad om att det var bimbons mens. Det var säkert hon som pruttade också. Har hursomhelst bestämt mig för att skylla alla dagens händelser på henne. Känns skönt att ha ett ansikte på sina aggretioner! hehe


However är jag nu, trots alla mina små missöden idag, i tryggt förvar hemma hos Jeanette och Fredrik , mina vänner. Jag har bestämt att dom innom kort ska gifta sig och skaffa 11 ungar. Fredrik vill ha ett fotbollslag, så det tycker jag Jeanette kan ge honom. Så det så.

Klart slut.
Blås ut.

Kommentarer
Postat av: fibbe

jag som känner calina tror att hon såg sig själv i "bimbon". förmodligen var det calina som fes bara att hon inte vet om det. (jag har hört att hon gör sånt) men hare nice

2008-03-28 @ 19:20:00
Postat av: calina

håll käften apa. =)
men du e ganska nice ja tycker om dig trots allt fredrik. tack för att ja får bo här nu.

2008-03-28 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0