Snape & Duddley till Gran Canaria

TJENAMORS

Igår fick jag ett chockerande samtal.
Min fru meddelade att två vänner till oss (Vi kallar dom Snape och Duddley.)  skulle åka in, Snape redan på torsdag.
Detta var egentligen väldigt väntat, vi hade vetat det i månader, men ändå kom det som en chock.
Naturligtvis var Calina tvungen att ringa upp och få uppgifterna bekräftade.

Samtal mellan mig och Snape:

C: Hej Snape!
S: (*sömnig*) tjaa..
C: En fågel kvittrade i mitt öra att du åker in på torsdag, stämmer det..?
S: Nej. Jag åker till Gran Canaria på torsdag.  

Jahhhh. Tänkte jag.

-Denial.

Men med uppgifterna bekräftade började jag tänka. Duddley har en månad kvar ute. Efter det tre år inspärrad.
Jag har ingen som helst aning om när jag kommer få se mina vänner igen.

SÅ. Slutligen ett tips till er alla:

Om du blir vän med hur snälla, roliga och kul-att-festa-med MEN kriminella människor, åker de förr eller senare till Gran Canaria.
Får leva på vatten och bröd och du kanske aldrig mer får se dem igen.
 
-------------------------->

Folk borde börja tänka på vad de gör med sina små liv.
Varför inte åka till Gran Canaria på riktigt i stället?!






Tack Anna btw att du hjälpte mig göra en pil haha.

Kommentarer
Postat av: anna dotter

suck

2008-03-19 @ 12:00:06
Postat av: calina

japp. kunde inte sagt det bättre själv..

2008-03-19 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0