Studenten och försenade nyårslöften

GUD, den här dagen. Kärlek.




Mmmmm, minnen.
Men vad hände efter det?
Jag flyttade. Blev servitris i några månader. Träffade massa nya människor, Fick en pojkvän..
Sen flyttade jag hem.
Och börjar om på nytt.



Jag har i alla fall börjat ett nytt liv.
Från och med idag har jag slutat röka kära vänner!
Önska mig lycka till allihopa, det kan jag behöva ;)
Jag har också bestämt att jag ska ta tag i mig själv och lära mig laga mat. Jag ska kunna bli en god husmor när jag v'äl hamnar där.
Så idag när jag vaknat så satte jag i en tv'ätt, det första jag gjorde, sedan gjorde jag en köttgryta.
Mamma hjälpte mig iofs men det gick jättebra så jag är stolt, nu är jag redo att gifta mig och skaffa tusen barn!
(Eller vid närmare eftertanke så kanske inte hehe...)



Jag och Aimee (Vanessa).

GUD vad jag saknar dessa dagar....

"School's out forever!"

Jag ska sluta gå ut också.
Jag ska bli en sån där tråkig tjej som man bara kan träffa om man är sugen på the.
Inte för att det är tråkigt och fika. Det är fruktansvärt gott med the.
Men enbart då kan man träffa mig från och med nu.  Så ni vet.

En annan sak till er Stockholmare som läser detta måste jag bara meddela att nu när jag flyttat hem så har jag samma regler som jag hade innan jag åkte bort.
Så ni kan sluta fylleringa nu. Jag sover efter kl 22:00 på vardagar.
Med andra ord så har jag nu blivit 15 igen.
YippieYeeeaaay!!

Juste.
Jag ska börja jobba för Rädda Barnen.
Hjälp vilken bra människa jag håller på att bli! Haha vi får se hur länge allt detta håller gott folk.
Det är bara att hålla tummarna.
Sen när jag börjar tjäna pengar ska jag börja träna. Då kommer Ivan bli glatt överaskad när han ser mig nästa gång. Som Babe! 

image5

ÖNSKA MIG LYCKA TILL MED MINA FÖRSENADE NYÅRSLÖFTEN!!

Det kommer jag behöva väldigt mycket av.

Pussar och kramar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0