Vänersborg, min älskade stad

HALLÅ ALLA VÄNNER Å BEKANTA
(OCH MÖJLIGTVIS FAMILJ SOM LÄSER DET HÄR... heej mamma!)

(För er som undrar, så gick inte min "fly-landet-plan-och-leka-scout-tills-jag-dör.plan så bra.
Jag är fortfarande här. Lika anträffbar som vem som helst.
skitliv.



Nu är jag i ärlighetens namn överlycklig!

Och gissa varför!......
.................................... VBG, HERE I COME AGAIN!!

Jag tror bara ett fåtal av er riktigt kan förstå min lycka att återse min kära fru och min kära pojke igen!



Sedan får  vi hoppas att det går perfecto på den där (kfjasdiuaerioavtnrövty!!!!!!!!!!!!!!) intervjun på Rusta som äger rum på Överby kl nio på morgonen.

Det borde vara olagligt för männsikor att gå upp före kl tio på förmiddagarna.



MEN!

Så i alla fall så är jag glad igen och inte samma olyckliga lilla flicka som jag har varit de senaste veckorna =)!


Önska mig lycka till. Det här jobbet behöver jag verkligen... får ja inte det så kan inte jag bo i Vänersborg, min älskade stad! =P

Kommentarer
Postat av: Fru Sara

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag saaaaaaaaaaaaaaaaknaaaaaar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! kom hem!

2008-03-03 @ 19:53:14
Postat av: melinda

calina.. sätt veckaklockan på 06:00 varje morgon efter ett par veckor kommer du va så trött på kvällarna ock gå å lägga dig vid 19:00 å du vet du hur lycklig man är :D pricis som jag! kram

2008-03-04 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0