3 Månader!!

Jag och Sara har precis gått igenom en massa bilder som vi har tagit under ett halvår och här ska ni få se!



Sara uuuuuu sexy! (Och Anna fick för sig att hon var tvungen att LÄRA oss hur man kokar makaroner =P)
Detta var läääänge sen.
En vanlig tråkdag hemma hos Sara & Calina.




Frugorna på utgång. Fixade och klara, men utan liv så vi tar massa cp kort.

Tillsammans med David och....
Min käre brooor!!!


Bakis på jobbet?! Näe......



Jah... sådant här gör Calina när hon har tråkigt och väntar på att Sara ska bli klar med duschen så det blir hennes tur snart.
Stackars er som kollar på de här korten... det är inte alls kul förutom för mig och Sara och somliga som känner oss...



IDAG ÄR DET MIN OCH MITT HJÄRTAS 3- MÅNADERS DAAAAAAAAAAAAAAG!
JAG ÄR EN LYCKLIG FLICKA.
JAG ÖNSKAR ALLA TJEJER I VÄRLDEN EN EGEN IVAN.
DÅÅÅ SKULLE VÄRLDEN VARA EN LYCKLIGARE PLATS PÅ JORDEN =)=)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

har du varit tsm med din pojkvän i 3månader nu?
Guud såå kuul för dig.. (a)

2008-05-16 @ 13:11:48
URL: http://ellinorz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0