Bära möbler i 27 C. Jag borde emigrera.


Halloo.
Nu jobbar och sliter jag igen. Känns bra. 

Igår var Sara en ängel... hon köpte ett linne och en skorta till mig från H&M. Fan vad jag blev glad, Det gjorde verkligen min dag =P.
Denna helgen kommer vara frustrerande. Belive you me.
Idag kommer det bli 26 C. I morgon 27.
Vi måste FLYTTA.
Sara ska vara ute ur lägenheten i morgon. Hennes föräldrar kommer i kväll och hjälper oss, men ändå. Shit.
Den lägenheten är en etta, men med så mycket möbler att det skulle kunna täcka en trea. Och allt vi har på vinden med.
Några  stora starka karlar som känner sig manade att hjälpa till? Någon....?
.....Näha. Tänkte väl det.


Jag veet att jag pratar mycket om min kille och att många tröttnar på mig, men fuck you, jag kommer inte sluta. =P
Han är större delen av mitt hjärta och den bättre oxå kanske.
Så Hanna du kommer få lyssna på mitt eviga tjat länge till haha =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0