Blattar i Vbg = Juggar + moi!

Det som började som en helt vanlig runda på stan slutade i misär.


Detta mina vänner hände under helgen.

Sara var i Sthlm och sjöng för Körslaget så henne kunde jag inte luta min axel mot.
Jag hade fått i uppgift att mata katten medans hon vad borta. Med glädje!
Hmmm..... tänkte jag när det var avklarat. Vad ska jag göra nu?
(Inga pengar på min mob hade jag heller)

Efter mycket om och men bestämde jag mig för att gå en runda på stan. Sagt och gjort.
Gick till Cult först.
(Är ett litet fik mitt i stan som ägs av blattar och besöks av blattar =P och med blattar så menar jag juggar)
Pratade mycket med Enes och Edo (juggar) och andra blattar som inte jobbade där. Kännde mig som en i gänget haha.
Sen när det blev trist så sprang jag iväg till Restaurante Italia där jag jobbade förra sommaren.
Där blev Calina full och go!
Jag hade skitkul fick alla som jobbade där att ta massa rast för att sitta på baksidan av restaurangen med mig och kolla på när jag drack öl haha.

Full såklart ska Calina börja prata juggiska. (Även detta stället ägs av en jugge).
Problemet  är bara  den att jag tyvärr bara kan oanständiga saker på det språket.
Som: Je bi me jako i o sopak.  = Ta mig hårt i rumpan
           Kuratz = hora (tror jag eller snopp)
           Kurvinsin = horunge
Jaja hursomhaver  satte jag igång och fick alla juggar på hela stället att dö av garv och sen frågade chefen om jag ville jobba extra i sommar igen. Fatta vilken lycka man kan uppleva genom att uppträda oanständigt haha
(Värt å nämnas bara var att jag åt en sallad där för 85 kr och drack tre cider och fem öl och samanlagt betalade jag 60 kronor haha jag älskar dom)

Sen gick jag hem till Sara å sov.
Sen ringde mitt hjärta och skjutsade hem mig till sig men efter det blev jag övertalad att gå på krogen yeay =)
Dansade med en av ivans kompisars flickvän hela kvällen nästan. Många gånger till sommartider.
Svar: Nej jag var inte nykter.

Och här kommer beviset:.....


Jag på Sand senare på kvällen. Snälla skjut mig och alla jag känner =P



Kommentarer
Postat av: ankan

HAHAHAHA fyllekaja! saknar dig!!!!

2008-05-12 @ 13:20:50
URL: http://www.samst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0