En blond katt?

strålande fint väder än en dag.

Kom precis hem och har nu matat kattfan. stackarn.
hon är skitsöt, men vi har inte tid för henne....
någon som vill ha en kattunge?

image55

Visst är hon söt? Här lånade vi lite av Annas hår så det ser ut som om Dutchess har peruk.
Fan va het hon är min älkade kattunge.....

Lilte till bilder på fanskapet =Dimage59

Detta är min kära fru när hon är söt (vilket hon iofs alltid är men)

Och detta är....
image60

min kära fru när hon blir påhoppad av katten och skrämd från vettet haha heeeett, de må ja säga.

Nu ska jag ut och sola min bleka lekamen.
Jag är som sagt en mycket upptagen och viktig person.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0