Frustrerande!!

Jag måste vara den mest oteckniska människa som finns på denna sidan av planeten.
Jag har nu försökt göra en ny blogg i en halv timme och det funkar inte.
Vaaaaad gör jag för fel??
Jag fattar verkligen inte.

Usch jag vill jobba.... jag vill jobbajobbajobba!! Jag blir helt frustrerad. Jevla skiten.
Lägenheten glimmar så den går det inte ens att städa ens lite till.
Tvn står på och jag sitter framför datorn och beklagar mig.
Jag vill att min pojkvän ska komma hem så jag får krama honom, jag blev ganska arg på honom i morse och så börja ja böla sekunden efter att han lämnat huset. Fan. Jag är så töntig. Men men jag vill ha honom hos mig.
Suck.

Sen fick jag meddelande av Sara också. Det enda hon skrev var att hon sakna mig.... fan.
Jag saknar henne med. Jobbigt det känns som om vi sitter ihop, men det är okej för Sara är en bra människa.

Jag ska klippa mig på lördag. Jag vet precis hur jag vill ha det. Jag fick precis ett ryck för några dagar sen.




Aa nu ringde han och är påväg hem.
Ska ställa mig och diska lite......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0