I`m a thinker..

Jag börjar verkligen bli äldre märker jag.
Jag är helt slut varje dag efter jobbet, men ändå diskar jag efter mig och andra och lagar min matlåda för morgondagen och så myser jag med min kille, men lyckas ändå gå å lägga mig tidigt.

På helgerna så går jag iofs fortfarande ofta ut, men som idag så skulle jag med enkelhet kunna gå ut och supa  ner mig själv men väljer att stanna hemma, storstäda och bara titta på tv medans min pöjk jobbar och sara är i Sthlm och leker kändis.
Jag känner verkligen att jag börjar bli tristare och tristare. Kommer ihåg förra sommaren då jag och sara precis hade kommit hit till Vänersborg, fy farao vad vi röjde. Dramatik och alkohol varje dag. OJojoj. Menmen det börjar ju bli sommar nu så vem vet, vi kanske kan göra en repris på den men med tanke på att jag är så gott som gift =P så räknar vi bort pojkbiten helt.

kollar på tillfället på "Sömnlös i Seattle" som går på Tv.
Jag kanske borde ta mina 5,50 kr och gå å köpa mig ett liv.
Det är ändå fredag kväll.


Nu ska min vän Melinda hur snart som helst föda sin unge. Jag hoppas på att det blir en flicka, men Lisa tror att det kommer bli en pojke. Mys.
Fan vad jag kommer bli lycklig när den dagen i mitt liv kommer. Jag vet det är antagligen många år tills dess, men jag måste ju få drömma mig bort lite.

Undrar vad jag ska bli när jag blir stor?
Vad ska jag plugga? jag måste ju skaffa mig ett yrke ju. Shit. Jag har funderat på att läsa juridik. Det tycker jag är intressant och jag vet att jag skulle klara det om jag bara ville, för om det är någonting överhuvudtaget som jag kan här i livet så är det att plugga.

Calina = the Loyer...
Sounds kind of catchy!

GUD vad jag tänker mycket, jag borde sluta.
Filmen verkar gullig. Kanske bara borde kolla på den och inse fakta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0