Kontaktanons.nu

Hur sorglig är man om man sitter ensam hemma en vanlig vardag, har så tråkigt att man är frustrerad, dricker vin (i sin ensamhet) och pratar med folk på msn??



Tell me.
Please.
  


A men ja ska i allafall jobba på fredag eller måndag.
Fredag får det bli, jag står fan inte ut mer.


Borde sätta ut en kontaktanons.

"20 årig tjej söker vänner i alla åldrar.
 Är ganska rolig, gillar mysiga hemmakvällar
 och långpromenader, kanske en och annan
 runda på stan.
 SNÄLLA ring mig, Jag har flyttat och inte hittat
 några vänner än.
 Vänner befinner sig gärna i Västa Götalands-
 området." 
 

Suck.

Jag måste va den sorgligaste flickan i stan. Ska sova nu.
God natt.

Jag vill att min kille ska komma hem....

Kommentarer
Postat av: lonewolf

lek att du e en bitter & svår ensamvarg, som har valt sitt solitära tillstånd. det gör susen.

2008-05-21 @ 23:38:43
URL: http://www.samst.blogg.se
Postat av: calina

hahaha okej tack för tipset! ska göra det i fortsättningen =)

2008-05-22 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0