Life as a prisoner

Stava säkert fel i rubriken haha

Fängelse.
Hm.... det ska vara ett straff eller hur?
Men fan, de som sitter där (i alla fall på öppna anstalter) har det fan bättre än mig!

En av mina vänner åkte nyligen in.
Enligt honom är han "på semester" (läs: snape och dudley till gran canaria).
Och jag kan inget annat än nästan hålla med honom.
  • de får springa ut och in inom området hur de vill
  • de har minigolfbana på området
  • de har en idottsplan
  • sjö i närheten så de kan gå å bada när de vill
  • tv och telefon på rummen
  • god mat
Fan jag har inte det där!
Till råga på allt så behöver de inte betala ett piss förutom deras egna tobak.
Suck.
Jag ska fan bli kriminell och åka in och leva LOPPAN.


image85

Calina = smått bitter.

Men självklart är jag glad att han har det bra. Han är ju söet.


GRATTIS IVAN PÅ FÖDELSEDAGEN!
JAG HAR PLANER FÖR DIG DET SKA DU VETA, DU KOMMER INTE ÅNGRA ATT DU BLEV TILLSAMMANS MED MIG =p

ps. jag ska va fett het i kväll på juggefesten =P kommer med uppdatering.
ska se ut som en sexig kontorist med tuttarna i vädret!

jag har namnsdag idag by the way =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0