Norge snart!

image49
image50

Såhär känner jag mig nu.




By the way har Sara å ja bestämt oss för att näst nästa helg åka till oslo för att träffa Ester och Annika.
Vi saknar dom!
(Jag måste ju få träffa Sabina oxå som jag träffade i Egypten. "Shakira" =)

Yeay!



Juste. Vad gör man föresten när man är i ett jättebra förhållande med en kille som man dör för och är det enda man vill ha men vet om att det finns en annan liten stackare till kille som är jättekär i en... och har varit det ett jävligt bra tag?
Ber man honom dra åt helvete? Nej det kan jag inte, det är alldeles för elakt. Men han vet ju precis hur det ligger till och axepterar det och det känns skönt. Men stackare. Jaja. Min taktik kommer vara som så att jag undviker att träffa på han över huvud taget så att han kanske har lättare att glömma av allting och släppa det. Brukar funka tror jag.
Eller?
Lite tips och råd skulle vara tacksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0