Onödiga fakta

Visste ni att jag...

...egentligen är väldigt sportig av mig?
...biter mig i kinden när jag är nervös, eftertänksam.
...tänkte sluta röka helt den dagen jag blir gravid, så det är onödigt att tjata på mig
...älskar märkeskläder, bara det att jag nu inte har råd med sådana utsvävningar.
...egentligen är ganska blek? Tacka vet jag solarium och smink haha
...jobbar i Gbg men aldrig har varit på Liseberg?
...har varit i Afrika tre gånger? och blivit bortlovad där lika många....
...hatar nötter och frukt i mat!
...ogillar popcorn
...har alldeles för mycket skor.
...aldrig köper godis
...helst vill bli en rik och känd make up- artist.
...funderar på att läsa juridik
...tänker alldeles för mycket innan jag lägger mig och sover. Suck. Sen har jag problem med att somna..
...älskar å dansa
...aldrig skulle byta bort min pojkvän mot någon annan kille i hela världen.
...får mest komplimanger för mitt hår och mina ögon. Trodde ni det var brösten så trodde ni feel =P
...saknar min familj och mina vänner jättemycket.
...har fruktansvärt dåligt morgonhumör
...älskar the OC, Scrubs, One tree hill, Grey`s Anathomy och Prison Break. Jag kan helt enkelt inte slita mig.
...söker jobb.....
...tycker det är sorgligt att Sara ska bo med Tony nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0