Sällskap? Någon?

Det var en gång för länge sen en urminnes tid då Calina faktiskt hade vänner. Hon träffade dem varje dag och de hade jätteroligt tillsammans.
Sen kom det en dag en av hennes vänner och drog med sig henne till Vänersborg (FRÅN Stockholm) och bosatte sig där med henne.
Sedan blev Calina kär och då var det kört. Hon kämpade till sista blodsdroppen för att stanna i den lilla hålan. Hon stötte på många motgångar genom tiderna men övervann dem alla genom sin styrka och list och nu så är hon lyckligt kvar här i Vbg.
Utan vänner. Men men. Jag ska bara bli rik så kan jag köpa mig nya! Och betala för deras plastikoperationer så att de ser precis likadana ut som mina vänner  i Sthlm. (Som Monika i Vänner hotade göra)


Neeej. då... så farligt är det inte. Jag bara saknar er 08or som jag inte har sett eller hört från på läänge. '
PUSS LISA som ringde idag!!




Sara min kära husturu är i den stora underbara staden Sthlm nu.
JÄVLIGT avundsjuk är jag må jag säga.
Jag vill oxå träffa mina gamla kompisar, min familj och åka tunnelbana igen =D
Det är nämligen final på Körslaget ikväll, så då ska alla körer vara där och sjunga en sista gång.
Det ska bli kul å se.

Men det känns lite ensamt att hon inte är här.
Jag har mycket mycket bekanta här, men inga riktiga vänner känns det som. Jag känner inga som helst tjejer.
Jag har asmånga festkompisar som man träffar på fyllan men.... vad ska jag göra i helgen som kommer nu då?
Min kille jobbar i kväll.
Han jobbar säkerligen i morgon kväll oxå.

Aja. Jag ska sluta klaga nu, det löser sig säkert. Kommer säkert få något fyllesamtal ikväll av någon wasted jävel som vill ha lite fyllesällskap.


Jag ska städa hela min killes lägenhet nu idag. den ska GLÄNSA. och så ska han komma hem och bli glad.så det så.

Kommentarer
Postat av: anna

okej. men nej, jag finns inte.

2008-05-09 @ 16:02:04
URL: http://jajks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0