Striden är över

Såja.
Nu så har vi fått oss cigg och mat på Cult.
Aldrig har nog en varm jävla macka smakat så gott.

I morgon så fyller ju Ivan år och kommer ha en fest i Bosniska klubben här i Vänersborg.
Fan va kul =)
Jag, Sara & Marina (hans syster) ska vara där innan och fixa och trixa så det blir fint tills de andra kommer.
Ojojoj vad folk kommer supa. Inkluderat mig.
Tänk er: jag, Sara och ett trettiotal juggar och massa sprit haha kan det bli bättre??

Förra gången jag var på en sådan fest så var det en kompis som hade fyllt år och jag anlände vi 01:30 på natten då alla redan var ganska bra på lyset.
Såfort jag kom in så var det tre st juggar över fyrtio som kom fram och frågade om mina bröst var äkta eller inte.
Joy. Hoppas slippa sådant i morgon.
Jag kommer med uppdatering.

image83



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0