I love my husband

Helloooo!
Denna dag började skit, men slutar underbart!

För några dagar sedan hittade jag en ipod jag ville ha, en jätteliten rosa sak som kostade lite för mycket... attans.
Jag har aldrig ägt en ipod, någonsin, så jag blev ledsen såklart.

Så idag ringer min chef mig på morgonkvisten och ber mig komma in en timme tidigare än schemalagt. Suck. För att jobba ett lååångt himla pass så jag slutar inte föräns kl 20 00.

Men eftersom att det idag är Ivans och min 9 månaders DAG! så hämtade han mig från jobbet.  Hehehe gulle.
Så hade han gått och KÖPT den ipoden till mig!!!!!!!!

I LOVE MY HUSBAND.

Kommentarer
Postat av: line

söta ni är!! jag har också en rosa ipod.. jag tror att alla funktioner sitter i färgen, och den rosa är klart bäst!! skönt att du fortfarande är lycklig!!

pok

2008-11-20 @ 11:10:45
URL: http://linepine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0