Träningsnarkoman? =)

Hej hopp i lingonskogen!

Har precis varit ledig i 2 dagar. OOOoo så skönt. Har tränat med Ivana både idag och igår.
Idag tränade vi i 3 h.
Jag älskar att gymma! Att cykla, jogga på banden (samtidigt som man kollar på Simpsons) , träna på maskinerna, jag tappar tid och rum!
Om jag haft möjlighet hade jag varit där minst MINST en timme varje dag.
Så har vi gratis solning oxå, tio gånger, så jag satsar på att bli brun för en gångs skull.
Brun och vältränad..... mumma =)

Men... Imorgon börjar alvaret igen.
Jobbar det tråkigaste passet någonsin. 12-21. Så himla trist. Då är det hundra gånger trevligare att stänga hela MAX eller att öppna hela MAX, även fast det då är längre arbetspass eftersom det känns så mycket lättare.
Jobbar man 12-21 är heela dagen borta. Attans, jag som ville träna!

Med Ivan går det bra som vanligt, han är mitt hjärta.
LOVE YOU.

Puss kära läsare, ha en trevlig dag =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0