Drömhus

Nu så har jag funderat ut hur mitt favorithus i framtiden ska se ut. Det ska vara stort, men utan trappor, bara ett plan. Ett stort vardagsrum med en öppen... fan nu har jag glömt vad det heter, det som är så mysigt där man eldar... öppen spis kan det väl inte heta? Äh, jag har ju hjärnsläpp! Minst 2 badrum. Ett stort badkar, om inte en jacuzzi, då skulle jag vara som lyckligast..i det andra badrummet som är mindre får det vara en dusch. Ett tvättrum. Med en riktigt stor tvättmaskin och torktumlare och strykgärn och allt som man kan komma att behöva. Diskmaskin är ett måste. Måste, I tell youuu. Gärna ett gymrum med, det hade Melindas familj när hon fortfarande bodde där. Och ett eget solarium (som funkar riktigt riktigt bra) oooo nu så börjar jag gå överstyr. Sen så vill jag ha ett helt eget rum. Typ ett arbetsrum, ett ljust, men stort arbetsbord som sträcker sig över en hel vägg.Stooora fönster ska det vara i det rummet. Men en annan sak jag verkligen skulle vilja ha är ett sminkbord.Det är en asstor möbel, med massa speglar överrallt, ljus som lyser från den, sammansatt med ett bord med specialplats för allt fåfängt man ens kan tänka. Men ett sånt kommer jag ju aldrig att äga, för det kostar en himla massa förmögenheter. Många tusen pengar och det suger.... jag skulle så gärna vilja.. men det ska jag spara ihop till någon gång. Fan vad jag skulle trivas. Möbleringen ska vara så himla fin, å jag vet exakt, men jag orkar inte ens skriva ner det. En väldigt stor balkong vill jag ha. En del som är inglasad som vi har nu, och en annan del som är ute i det fria. Mmmm. Men utöver detta så vill jag ha en lagomstor altan med.Varför inte pool? Utebar? =) Mys mys mys. Men a som sagt, drömma kan man ju alltid göra. Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0