Lebbilder och lebbfru!

                                                                                     
Den här kära frun saknar jag...
Jag pratade länge med henne häromdagen och jag insåg att jag saknade henne fruktansvärt mycket.
Jag saknar att dricka the med henne, röka en cigg, snacka skit... men inte komma fram till någonting i alla fall..
Jag saknar att ta psyklebbbilder med henne...
Jag saknar att göra mig i ordning med henne, bli ashet och göra staden osäker.
Jag saknar att vi skrattar åt exakt samma saker och att vi känner varandra så jävla bra, att vi vet vad den andre tänker utan att behöva prata.
Jag saknar att slappa med henne. Gå runt i mjukisar hela dagen och kolla på såpor heeela dagar utan att röra sig ur fläcken.

Jag kommer ihåg förra året, då vi precis hade flyttat in i våran gamla lägehet. 
Våran morgonritual var att vi badade tillsammans, rökte en cigg samtidigt och smuttade på ett glas vitt vin. Med släckt sjus i badrummet och bara massa stearinljus.. kan det bli mysigare än så?  Svar: nej.

Vi måste ses fruuu! Snart, verkligen, jag måste få mysa med dig, jag saknar dig så jag går av.
Prutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0