Otrohetsångest..???

Hejhej.
Nu är det sent igen och jag tror helt seriöst att jag håller på att bli knäpp.
Varje gång jag har lagt mig för att sova i sängen, eller som nu helt enkelt är ensam hemma en kväll, så kommer det sjuka, sjuka, sjuka tankar till mig.
Jag tänker ut olika senarion där jag upptäcker att Ivan är/ har varit otrogen mot mig. Och det är någonting med blonda, det svär jag på, för alltid är det någon blondie som han har pippat.

Som i natt.
Jag drömde att Ivan som vanligt jobbade på Sand. Jag var där med mina kompisar. Sen när jag är utanför och röker så kommer det en blond tjej som alla killar dreglar efter som har jobbat på Nitlotten hela sommaren förbi och kollar snett på mig. Som att hon kollar ner på mig. Så från ingenstans så säger hon att hon och Ivan haft ihop det! Jag tror henne inte först såklart, Ivan skulle aldrig göra sådär mot mig, Ivan håller inte på med sånt, jag känner ju min kille för fan, så håll käften jävla subba, skriker jag innombords. Så tar hon upp sin äckliga mobiltelefon och visar mig videoklipp på när de ligger och pippar. Jag blir helt förstörd såklart, tar första bästa buss hem från krogen, packar min resväska och ringer och störtbölar för mamma som får boka tågbiljett hem dagen efter.

Jag mår verkligen dåligt på riktigt av sånna tankar och drömmar.
Innerst inne vet jag att Ivan är en bra kille och att det är mig han älskar, men jag har drömt sådant här såååå många gånger! Olika senarion varje gång, den ena värre än den andra och jag börjar helt seriöst tröttna på mig själv. Jag mår ju fan inte bra.
Vad kan det bero på att jag tänker såhär?! Kan jag bli normal och sluta eller, kan jag inte bara få vara lycklig ifred och slippa massa onda tankar och drömmar om att allting kommer försöras och rasa?

Kommentarer
Postat av: ankan

jag tror att du drömmer så för att du e rädd att förlora honom. det blir väl så, när man älskar nån, att ens värsta farhågor ligger där, som ett monster i garderoben & skrämmer skiten ur en (extra läskigt nu oxå när sara den rara har flytta å du e kvar själv)... för tänk om blablabla... ingen kan mäta sig med dig hjärtat! jag tror att han vet om det (annars får han tas med mig, jag kan slåss!) älskar dig å saknar dig!!!!!!!!!!/din a

2008-09-06 @ 00:50:38
URL: http://samst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0