Rysk kaviar på mitt fat - Det går bra nu.

Så, hej hej nu är jag här och skriver igen,
Precis vaknat, rökt min morgoncigg och nu sitter jag näck, med endast Ivans vakttröja i den stora soffan och bloggar.
Fy farao vad skönt det har varit att vara ledig!
Har kunnat umgås lite med Ivan och lite vänner.
Allting känns som att det går på räls just nu. Det är liksom bra nu. Jag har inte drömt några otrohetsdrömmar på två nätter, jag har ett jobb, jag har en underbar kille som planerar att fly landet med, jag har fått lite tjejkompisar här nu också, vilket känns helt underbart.
Det har varit lite ensamt att bara känna Ivans kompisar ganska väl, för hur bra kontakt vi är har, så är det alltid i grund och botten hans vänner.
Självklart saknar jag min familj, min mamma är en helt fantastisk kvinna. Jag älskar henne!

Fy farao vad jag är hungrig. Och det finns inte så mycket mat hemma ens. När jag får min lön, dådådåååå ska jag stooorhandla. Hela skafferiet och frysen och kylen ska vara proppade. Mumsfilibaba.
Hmmm...undrar om jag håller på att bli lite av en smygtjockis, som jag tänker och fantiserar  om mat, och vad jag skulle laga om... och vad jag skulle baka om....

Å, jag måste ringa mamma, hon måste ge mig reseptet på en svingod köttgryta hon alltid gör. Å den vill jag göra... om jag inte klantar mig för det är inte det enklaste tror jag och det tar nog några timmar eller så.

Yeye.
Jag är glad och lycklig nu i alla fall.
Det går bra nu.


Jag längtar efter min lön, jag vill ha den nu nu nuu!


äter en majskolv Smygtjockisen i Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0