Ett vrak till fru!

klockan är nu 02:26, Ivan åkte iväg med bilen till shell för att lämna tillbaka en film.
Då var klockan 01:45.
Det tar 5 min högst att med bil åka härifrån till shell och tillbaka.
Han svarar inte i tele



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GUD!!! HAN RINGDE JUST! HAN HADE BARA TVÄTTAT BILEN!!!!!!
HERREGUD
jag lovar jag trodde det hade skett en olycka på den korta sträckan och att jag vilken sekund som helst skulle få ett samtal som sa att ´min man låg på näl och svävade mellan liv och död.
Herregud vilken lättnad.
Jag är sjuk i huvudet. ärligt talat.
Vi borde göra slut så hade jag bara mig själv att bry mig så jääävla mycket om.
gud jag orkar inte,
vad har det blivit av mig?

Ett vrak.



Kommentarer
Postat av: line

söt du är! förstår att du blir orolig!!! det betyder ju bara kärlkeeeeek, ljuva kärlek!

2009-06-01 @ 10:52:17
Postat av: lisa

Haha.. vem tvättar bilen 2 på natten:p inte konstigt att du blev orolig:)

2009-06-03 @ 12:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0