För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag.....!

Å vad glad jag blev nu.
Hehe Lisa läser min blogg yeay! Hej hej! Jag saknar dig!!! Pusss!!!

Anyways, idag har jag haft "semester" (en dags ledighet alltså).
Det var Ivans systers studentbal idag och jag sminkade henne och hjälpte till att göra henne superfin =)
Hon var sjukt vacker, hade en gul klänning, såg ut som skönheten i Skönheten och odjuret.
Jag fick lite smått dåligt självförtroende när jag hade tittat ¨på henne lite för länge, så jag gick hem, duschade och la värsta make upen för att boosta upp det lite.
Funkade sådär.
Men oj så glad jag är för hennes skull, studenten var bland det roligaste jag varit med om, så jag bara mår bra av att andra tar studenten lite titt som tätt.
Brukar låtsas som om det är jag.




Länge leve studenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0