Avslutning på Ivans födelsedag och personalfest!

Så, när våra vänner kom den dagen jag skrev sist, kom jag och Dennis fram till att hm.... det skulle ju sitta fint om man kunde dricka lite öl.....
Sagt och gjort vi satte igång, inte så många var med ¨på den iden tråkigt nog, men det var en söndag så det var ganska så förståeligt. Men jag och en tjej börja grogga =) det var jättemysigt, det var så länge sen jag drack någonting alls.
Såg fram emot att få sova ut dagen efter, eftersom det kändes som veckor hade gått och jag inte fått sova!
Likt förbannat ringer mitt kära älskade jobb till mig 08:30 och ber mig i panik att komma och jobba, tjejen som skulle jobbat hade råkat ut för en olycka, och då kan man inte direkt tacka nej..
Bakis som sen gris fick jag skjuts dit och efter det så åkte vi med jobbet direkt för att spela painboll...

Jag var livrädd.
Vi sprang runt i skogen och det ven kulor runt om mig, jag slängde mig på marken och visste inte vad jag skulle ta mig till! Försökte hålla mig nära alla mina vänner ( i mitt eget lag självklart) för att få någon form av skydd, men de försvann ifrån mig hela tiden haha jag fattade inte vad jag gjorde för fel!
Men det var en rolig upplevelse förutom att jag blev träffad på nyckelbenet och trodde jag skulle dö.
Men det visade sig att jag var en tönt för min träff gav inget blåmärke ens och andra som blivit träffade hade fullt med blåmärken och svullnader och inte hörde man dom klaga inte nej då!
Jag borde bli lite mer manlig.

Efter det åt vi pizza och sen så gick vi till Butlers och drack lite där med.
=)




Idag är planerna städning och tvättning, men senare ska jag till Strandgatan och käka middag med några arbetskompisar, det ska bli skitmysigt.
Nu måste jag sluta för jag ska ta en cigg och sedan börja städa.

ja.


Pusssssselii


Kommentarer
Postat av: line

hahaha, pucko som tappar bort mitt nummer!! 0736437325. ring lilla du så kan vi ta både en och tre öl på strandis!

2009-05-20 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0