Nyttighetsnojja

Nu har jag slutat röka på allvar.
Jag har hållt mig helt helt heeelt rökfri nu i 2 dygn. Det har inte hänt en enda dag på ca 4 år.
Nu har jag bevisat för mig själv att det går och att jag kan.
Så nu finns det ingen återvändo.
Jag ska vara helt rökfri i några månader tills  jag KANSKE känner mig redo att enbart ta en cigg då jag dricker alkohol.

Sen har jag börjat mitt nya liv oxå.
Joggade 2,4km i morse. Åt gröt med kiwibitar i, och åt därefter var tredje timma, men bara bara nyttigt.
Tills nyss då jag och Ivan och Brighty och Marco var på Italia och åt. Jag åt en förrätt OCH en varmrätt. Pasta och ost.  Fy fan. Svullo.
Men det ska jag jogga bort i morgon =)

Nu är jág hemma igen, väntar på att det ska bli lite senare så jag kan gå och lägga mig.

A och en sak till.
Jag måste börja plugga nu.
Men jag vet ingenting, ska bli optiker, (landets bästa by the way) men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga....
..... hmm.... en sak är säker däremot.
KOMVUX! Here I come!
Again.
"2:dra gången gillt.
Undra vilka kurser ja måste läsa bara. 

PUssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0