Rökfri och glad!

Idag har lilla jag varit rökfri i 3 dygn kl 16. 2 h kvar =)
Det sägs att det ska vara idag som är den allra jobbigaste dagen, men det håller inte jag med om, det känns som alla andra dagar.
Inte så jävla farligt alltiså!! Fattar ni, jag lovar det går! Bara helt enkelt tänk på rökning som en omöjlighet, vad du än gör så finns det ingen chans på jorden att få en cigg. Så du kan lika gära ge upp och börja tänka på annat.
Låtsas att du har en sjukdom typ, som gör att du inte får röka och när du ser andra som röker så tänker du
-"Ha! Du stinker och det gör inte jag!"
(Detta är alltså mitt tillvägagångssätt, hehe)

Vi har joggat idag oxå.
Men det var näääääääära att jag bangade,
Idag när jag vaknade kunde jag knappt röra mina ben eller andas för träningsvärk.
Så det jag gjorde var detta.
Drog ner alla persienner i hela vardagsrummet, satte på musik på youtube och började göra mitt eget lilla pinsamma aerobixpass. Hoppade som en galning och försökte stretcha lite emellanåt. Tack GUD att ingen såg mig!
Men det hjälpte så jag och Therese sprang samma sträcka som igår.
Fatta inte, gick mycket jobbigare än igår. fick stanna en massa gånger, arg blev jag.
I morgon ska jag ta mig i kragen och jogga hela sträckan utan att ens bli andfådd!!

Beach 2009 here I come!


Jobbar natt nu idag och i morgon, de dom jobbigaste stängningarna man kan gå. Fy farao.
Jag ser inte fram emot det, men jag ser däremot fram emot min lön efter detta......



LISEBERG!
Vi ska till Liseberg på söndag och för en gångs skull så har man tur och är ledig, men slipper krångla med tider och så, fy farao vad kul det kommer bli!
Jag var ju där för första gången i vintras men det gick så fort så det här blir det första "riktiga" gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0